Комунікації в системі маркетингу - Засадні поняття - Маркетингові комунікації: сутність, цілі, завдання - Особливості застосування теорії комунікацій у маркетингу
- Норми, правила та законодавчі основи маркетингової політики комунікацій
- Цілі та завдання курсу |
Рекламування товару - Загальні відомості - Маркетинг, комунікації, реклама - Планування рекламної діяльності виробника
- Особливості створення ефективного рекламного звернення |
Стимулювання продажу товарів - Загальні відомості - Класифікація заходів стимулювання продажу товарів - Комунікативність стимулювання продажу товарів
- Особливості застосування стимулювання продажу товарів - Планування заходів стимулювання продажу товарів - Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні
- Особливості державного стимулювання |
Організація роботи з громадськістю (паблік рилейшнз) - Загальні відомості - Паблік рилейшнз, маркетинг, комунікації - Робота з контактними аудиторіями - Паблік рилейшнз в органах влади - Деякі специфічні заходи з паблік рилейшнз - Політична реклама та її особливості |
Реклама на місці продажу - Загальні відомості - Реклама на місці продажу, маркетинг, комунікації
- Класифікація рекламних засобів, їхнє оцінювання та вибір
- Планування рекламної діяльності торгового підприємства
- Особливості реклами на місці продажу послуг
|
Прямий маркетинг - Загальні відомості - Прямі поштові рекламні відправлення - Змішані засоби прямого маркетингу - Особливості прямого маркетингу товарів виробничого призначення - Досвід визначних рекламістів США у сфері прямого маркетингу - Сучасні технології прямого маркетингу
|
Організація виставок і ярмарків - Загальні положення - Прийняття рішення про участь у виставці (ярмарку)
- Організація участі підприємства у виставках (ярмарках)
- Робота виставки (ярмарку) - Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку)
- Маркетингова політика комунікацій на виставках (ярмарках)
|
Персональний продаж товарів та послуг - Загальні відомості - Психологічні основи комунікацій у процесі персонального продажу
- Модель персонального продажу товарів і послуг
- Організація ефективного персонального продажу
- Застосування багаторівневого маркетингу та його особливості |
Упаковка як засіб комунікації |
Брендинг |
Спонсорування |
Сервісне обслуговування споживачів і користувачів товарів |
Престижна реклама |
Франчайзинг |
Організація маркетингової політики комунікацій |