Предмет і метод Б.О. Б.о.- охоплює склад і розміщення економічних ресурсів підприємства, характеризує джерела їх утворення, а також реєструє всі госп. процеси, що пов’язані з діяльністю підприємства. Функції б.о: податкова, статистична. Предмет б.о. – склад і розміщення активів підприємства, фінансових джерел їх утворення, а також господарських процесів. Метод б.о. – це сукупність прийомів, що застосовуються у певній послідовності та взаємозв’язку для відображення ек. ресурсів підприємства, джерел їх утворення, а також змін в результаті госп. процесів. Методи: документація, інвентаризація, грошова оцінка та калькуляція, система рахунків, подвійний запис, баланс та фін звітність. Рахунки та подвійний запис Рахунки б.о. – це спосіб поточного обліку, контролю та групування по економічно однорідних видах господарських засобів, їх джерелах та операціях. Рахунки бувають - синтетичні та аналітичні. Види рахунків: для обліку активів, для обліку госп процесів, рахунки фінансових результатів (призначений для оцінки кінцневих фін. результатів). Рахунки для обліку активів поділяються на: -основні (контроль за наявністю та рухом активів) -регулюючі (регулювання оцінки засобів, що облічуються на основних рахунках. П: знос основних засобів) -забалансові (облік цінностей, що неналежать підприємству).
секс
Рахунки для обліку госп. процесів: -збірно-розподільні (використовуються для групування затрат з подальшим їх розподілом на інші рахунки. П: адміністративні витрати) -калькуляційні (концентрують всі затрати пов’язані з виробництвом тощо. П: виробництво) Документація Документ – це письмове свідоцтво про реальне здійснення госп. операції або право на її виконання. Д. за призначенням: -розпорядчі (вказівки, що до виконання госп операцій) -виконавчі (підтверджують факти здійснення госп операції) -бух. Оформлення -комбіновані (містять різні ознаки наведені вище) За ступенем узагальнення: -первинні (безпосередньо реєструють господарські операції) -зведені (узагальнюють показники первинних документів) За кількістю первинно зареєстрованої інформації документи поділяються на разові та нагромаджувальні. Інвентаризація – є способом перевірки фактичної наявності активів, розрахунків на певну дату. Документація запасів: Оформлення надходження мат. цінностей – безпосередньо на документі постачальника (якщо не виявлено розбіжностей) чи прибутковим ордером. Якщо розбіжності виявлені, то оформляється акт прийому матеріалів. Надходження цінностей автотранспортом регулюється товарно-транспортною накладною. Надходження з своїх цехів регулюється накладними типових форм М12 та М13. Відпуск мат. цінностей оформляється вимогами, лімітно-заборними картами та накладними.
порно
|