Головна » Файли » Український розділ » Реферати [ Додати матеріал ]

Формування іміджу в умовах перехідної економіки
[ Викачати з сервера (15.6 Kb) ] 11.03.2009, 15:05
В умовах глобалізації забезпечення потреб суспільства і особистості на
високому рівні, наближення його стандартів до європейських і міжнародних
 норм можливо лише при умові створення конкурентоспроможної економіки.

Головний показник конкурентоспроможності країни – рівень ВВП на душу
населення. У 2005 р. цей показник у країнах Єврозони становив у
середньому 32,7 тис. дол. США, в Україні за паритетною купівельною
спроможністю національної валюти – лише 7200 дол.. Крім того, в
рейтингу глобального індексу конкурентоспроможності (GCI) Світового
економічного форуму в 2005 р. Україна посіла 78 місце. Валовий
внутрішній продукт нашої країни у 2006 становив лише дві третини від
рівня 1990 року. Все це є свідченням того, що економіка України ще не
набула якісно нових ознак і знаходиться в перехідному стані.

 За прогнозами еволюційне економічне зростання в нашій країні, що
характеризується переважанням існуючих чинників і конкурентних переваг
(дешева робоча с сила, експорт товарів з низькою доданою вартістю) не
призведе до економіки нової якості. Україна дедалі помітніше
відставатиме за більшістю показників конкурентоспроможності від
розвинених країн.

 Основою конкурентоспроможності економіки є висока
конкурентоспроможність національних виробників товарів та послуг.
Відповідно її підвищення потребує мобілізації якісно нових чинників
розвитку, важливе місце серед яких належить формуванню позитивного
іміджу суб’єктів господарської та інших видів діяльності. 

 Як свідчить практика, позитивний імідж є сьогодні надзвичайно
важливим, часто вирішальним, фактором у забезпеченні ефективного 
функціонування компаній. На підтвердження цієї тези можна навести безліч
прикладів.

Так, основну частину активів багатьох провідних транснаціональних
корпорацій складають нематеріальні активи, які формуються на основі 
товарної марки відповідної компанії. За даними компанії “Інтербренд”, 
частка нематеріальних активів у вартості таких всесвітньо відомих
компаній, як ІВМ і “Соса-Соlа” складає 83% і 96% відповідно(6).

Ціна на продукцію найбільш рейтингових виробників товарів і послуг
набагато перевищує ціну на аналогічну продукцію інших виробників,
незважаючи на те, що відповідна продукція вироблена за ідентичною
технологією й на такому ж устаткуванні.

Якщо формування іміджу дуже віддалено від реального стану справ в
організації рано чи пізно відбувається його повне руйнування. При цьому
неминуче настає крах і самої організації. Як приклад формування штучного
іміджу можна назвати горезвісні “трастові фонди” початку 90-х років
минулого століття.

Отже, тільки імідж, сформований на основі об’єктивних характеристик
діяльності організації, може бути реальним фактором їхнього успіху.



Категорія: Реферати | Додав: vova
Переглядів: 866 | Завантажень: 286 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]