Головна » Статті » Статті » Статті [ Додати статтю ]

Бізнес-план (спрощений) кредитної брокерської контори
Відкриття кредитної брокерської контори

Відкриття контори

Кредитний брокерідж - це надприбутковий бізнес. Адже з клієнтів беруться дуже високі гонорари, що деколи досягають розміру банківських процентних ставок. При вдалому збігу обставин місячні обороти навіть крихітних фірм обчислюються сотнями тисяч гривень. 

Наприклад, універсальний кредитний брокер в штаті якого три співробітника, що спеціалізуються на різних видах кредитних програм, може пропускати за місяць 100 і більше клієнтів. Звичайно, залежно від програм різняться і розмір кредитів, і величина гонорару. Якщо середній розмір кредиту порахувати у розмірі 30 тисяч, а винагорода складатиме тільки 2% від суми кредиту (більшість брокерів беруть в таких випадках удвічі, а то і втричі більше), то виручка за місяць складе близько 60 тисяч.
Попит в цій області набагато перевищує пропозицію, а, відповідно, ніша зовсім не освоєна. Тим самим ринок відкритий для новачків. І на нім ще дуже мало конкуренції. 

Юридична особа, сертифікати і ліцензії

Сьогодні не існує законодавчих обмежень відносно того, хто може займатися кредитним брокеріджем, оскільки це заняття не потребує ліцензування. В зв'язку з цим можна вибрати абсолютно будь-яку організаційно-правову форму. Причому найбільше, що можна буде зробити для підвищення легітимності, це вступити в професійну організацію. Тим самим, в порівняння з іншими статтями витрат, сукупні витрати на правове оформлення бізнесу (включаючи вступ до професійного об'єднання) украй незначний і складуть 4-6 тисячі гривень. 


Персонал

Кредитний брокер за своєю суттю є консалтинговою компанією. З цієї причини його головним активом є персонал. При цьому відбір і підготовка співробітників, пов'язані з великими складнощами і чималими витратами. Проблеми виникають тому, що ще дуже мало кваліфікованих фахівців. Число фахівців залежить від формату і різноманітності пропонованих брокерських продуктів, але рідко буває менше 3-х чоловік. 

Зарплата менеджерів складається з окладу 3.5 тис. грн. Крім менеджерів потрібні директор і бухгалтер, зарплати яких складуть 5 і 4.5 тисячі гривень відповідно. Отже витрати за зарплату складуть 20 тисяч грн..

Офісне приміщення і офісне устаткування

Виходячи з передбачуваного числа робочих місць, підбирається приміщення під офіс. Щоб здійснювати обслуговування відразу по декількох напрямах (наприклад, іпотека, споживче кредитування і малий бізнес), то потрібно не менше 50 квадратних метрів. Адже потрібно ще передбачити кабінет керівника, і місце, де клієнти могли б почекати. Розташовуватися офіс може як в бізнес-центрі, так і мати окремий вхід. Головне це те, щоб було місце для парковки автотранспорту і забезпечена належна охорона. Таке приміщення обійдеться не менше ніж 4 тисячі гривень в місяць.

Має сенс сплатити відразу за три місяці, на що буде потрібно приблизно 12 тисяч гривень. 
Після аренди необхідно здійснити ремонтні роботи, які обійдуться в 10 тисяч гривень.
Дорогі меблі і офісна техніка не тільки допомагає створити солідний вигляд, але і позитивно відбивається на формуванні привабливого іміджу компанії. Гідно виглядати в очах банків і клієнтів дуже важливо для успішного розвитку бізнесу. В середньому одне робоче місце обходиться приблизно в 5 тисяч гривень. Ще знадобиться програмне забезпечення, канцелярське приладдя, ксерокс, сканер, освітлювальні прилади і ще маса дрібниць. На те, щоб підготувати 5 робочих місць і кабінет керівника потрібно не менше 30 тисяч гривень. 

Податки

Якщо брати в розрахунок єдиний "спрощений" податок з доходу, який складає 10% від обороту компанії, то з раніше згаданих 60 тисяч доведеться за 3 місяці (квартал) віддати в скарбницю 18 тисяч. Даний податковий режим має наступні переваги: по-перше, розрахунок податку надзвичайно простий, що зводить до мінімуму всі можливі претензії податкових органів, а також мінімізує витрати на ведення податкового обліку; по-друге, сума податку пов'язана виключно з величиною доходу організації, що в перспективі вигідно при зростанні доходів і при постійній сумі витрат.

Заяву про перехід на "спрощений" режим слід подавати одночасно з реєстраційними документами. Організації мають право застосовувати даний податковий режим до моменту, поки доходи компанії не перевищать 500 тисяч гривень. 

Реклама і ділова репутація.

Від того, наскільки грамотно проводиться рекламна політика, залежить притоки в компанію потенційних клієнтів. Також необхідно відзначити, що реклама в значній мірі впливає на формування ділового іміджу і репутації компанії. В деякому розумінні це означає, що чим більше засобів витратиться на рекламу, тим краще. Мінімальні щомісячні витрати на рекламу мають складати близько 5-6 тисяч гривень в місяць. 

Висновок

Таким чином, виходить, що загальна сума витрат на створення і функціонування кредитного брокера на стартовому етапі (3 місяці) складає 179 тисяч гривень, з яких в перебігу першого місяця буде потрібно 101 тисяча гривень.

Витрати тільки на 1-й місяць – 58 тисячі грн. 
Щомісячні витрати - 43 тисячі грн.

Таким чином даний проект окупиться за 3 місяці.

Томаш В. І., ЧТЕІ КНТЕУ



Категорія: Статті | Додав: vova (16.06.2009)
Переглядів: 1264 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]