Головна » Файли » Український розділ » Реферати [ Додати матеріал ]

Шляхи вдосконалення методики формування стратегії страхування транспортних ризиків
[ Викачати з сервера (14.5 Kb) ] 11.03.2009, 15:47
У світовій та вітчизняній літературі тема стратегічного менеджменту є
дуже актуальної та достатньо глибоко розробленою. Проте, більшість цих
досліджень стосується стратегічного менеджменту взагалі без, наголосу на
його застосуванні у окремих галузях економіки, зокрема, тема формування
стратегії страхування є не розробленою. Звичайно, принципи стратегічного
менеджменту та його інструментарій є переважно однаковим для підприємств
всіх галузей, проте, у кожній галузі, на кожному підприємстві можна
виділити свої особливості, які дозволять збагатити інструментарій
стратегічного менеджменту та прилаштувати його для потреб конкретної
організації. Тема стратегічного менеджменту дуже широка і тому у цій
статті ми хотіли б зосередити свою увагу лише на одному аспекті –
формуванні стратегії страхування транспортних ризиків.

Методика формування стратегії страхування включає в себе наступні
елементи:

а) розробку програми страхування, яка відповідає потребам конкретного
страхувальника;

б) економічне обґрунтування вартості страхування;

в) відбір надійного партнера-страховика;

г) розробку оптимальної моделі співробітництва зі страховою компанією;

є) оптимізація стратегії страхування.

Розглянемо кожний з елементів методики формування стратегії страхування
докладніше (рис.1). Зрозуміло, що програма страхування має відповідати
потребам та запитам конкретного транспортного підприємства. З метою
встановлення таких потреб може використовуватись інструментарій
ризик-менеджменту. Тобто мають бути встановлені ті ризики, які
загрожують підприємству. Вони можуть бути згруповані за певною ознакою.
Наприклад: джерело небезпеки (транспортні засоби, персонал, складські
приміщення, тощо); соціальні, економічні, політичні та інші групи
ризиків. Після цього ризики мають бути виміряні за двома основними
показниками:

а) ймовірність реалізації ризику, тобто ймовірність настання для
транспортного підприємства негативних наслідків;

б) максимально можливий розмір збитків в наслідок реалізації ризику. 

Шляхом множення ймовірності реалізації ризику та максимально можливого
розміру збитків отримаємо грошову оцінку ризику. Відповідно, найбільшої
уваги потребують ризики з найбільшими грошовими оцінками. Окрім того,
транспортне підприємство може встановити для себе мінімальний рівень
грошової оцінки ризиків при не досягненні якої ризики розглядаються як
не суттєві та ігноруються.

Останнім кроком класифікації ризиків має стати відбір тих ризиків, які
можуть бути застрахованими. Для страхування цих ризиків формується
програма страхування, з урахуванням тих страхових продуктів, які є на
страховому ринку України. Для мінімізації ризиків, які за своїм
-----> Page: 



Категорія: Реферати | Додав: vova
Переглядів: 1020 | Завантажень: 315 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]