Головна » Файли » Український розділ » Шпори та ін. [ Додати матеріал ]

Бухгалтерський облік
[ Викачати з сервера (202.6 Kb) ] 23.04.2009, 11:46

Предмет і метод Б.О.
Б.о.- охоплює склад і розміщення економічних ресурсів підприємства, характеризує джерела їх утворення, а також реєструє всі госп. процеси, що пов’язані з діяльністю підприємства.
Функції б.о: податкова, статистична.
Предмет б.о. – склад і розміщення активів підприємства, фінансових джерел їх утворення, а також господарських процесів.
Метод б.о. – це сукупність прийомів, що застосовуються у певній послідовності та взаємозв’язку для відображення ек. ресурсів підприємства, джерел їх утворення, а також змін в результаті госп. процесів. Методи: документація, інвентаризація, грошова оцінка та калькуляція, система рахунків, подвійний запис, баланс та фін звітність.  
Рахунки та подвійний запис
Рахунки б.о. – це спосіб поточного обліку, контролю та групування по економічно однорідних видах господарських засобів, їх джерелах та операціях.
Рахунки бувають - синтетичні та аналітичні.
Види рахунків: для обліку активів, для обліку госп процесів, рахунки фінансових результатів (призначений для оцінки кінцневих фін. результатів).
Рахунки для обліку активів поділяються на: 
-основні (контроль за наявністю та рухом активів)
-регулюючі (регулювання оцінки засобів, що облічуються на основних рахунках. П: знос основних засобів) -забалансові (облік цінностей, що неналежать підприємству).

секс

Рахунки для обліку госп. процесів:
-збірно-розподільні (використовуються для групування затрат з подальшим їх розподілом на інші рахунки. П: адміністративні витрати)
-калькуляційні (концентрують всі затрати пов’язані з виробництвом тощо. П: виробництво)
Документація
Документ – це письмове свідоцтво про реальне здійснення госп. операції або право на її виконання.
Д. за призначенням:
-розпорядчі (вказівки, що до виконання госп операцій)
-виконавчі (підтверджують факти здійснення госп операції)
-бух. Оформлення 
-комбіновані (містять різні ознаки наведені вище)
За ступенем узагальнення: 
-первинні (безпосередньо реєструють господарські операції)
-зведені (узагальнюють показники первинних документів)
За кількістю первинно зареєстрованої інформації документи поділяються на разові та нагромаджувальні.
Інвентаризація – є способом перевірки фактичної наявності активів, розрахунків на певну дату.
Документація запасів:
Оформлення надходження мат. цінностей – безпосередньо на документі постачальника (якщо не виявлено розбіжностей) чи прибутковим ордером. Якщо розбіжності виявлені, то оформляється акт прийому матеріалів. Надходження цінностей автотранспортом регулюється товарно-транспортною накладною. Надходження з своїх цехів регулюється накладними типових форм М12 та М13. Відпуск мат. цінностей оформляється вимогами, лімітно-заборними картами та накладними.

порно

Категорія: Шпори та ін. | Додав: vova
Переглядів: 21907 | Завантажень: 541 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]