Головна » Файли » Український розділ » Книги [ Додати матеріал ]

Маркетингова політика комунікацій: Навч.-метод.посібник,Лук’янець Т.І.—К.:КНЕУ,2002
[ Викачати з сервера (1.38Mb) ] 08.02.2009, 20:48
1. Типова програма дисципліни  
Тематичний план  
2. Блок навчально-методичного забезпечення  
2.1. Методичні поради до вивчення тем  
2.2. Семінарські та практичні заняття  
2.3. Завдання для самостійного вивчення програмного матеріалу  
2.4. Питання, що виносяться на залік  
2.5. Глосарій  
2.6. Перелік лабораторних занять з використанням нових методів і технологій навчання студентів  
2.7. Навчальні завдання та методичні вказівки до їхнього виконання на персональних комп’ютерах  
3. Критерії оцінювання знань  
Список літератури













Категорія: Книги | Додав: vova
Переглядів: 1148 | Завантажень: 640 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]